mellandagsförkylning

Nu är det tredje gången på raken som jag blir förkyld. man hinner bara bli någolunda bra, så kommer nästa förkylning...

Julen i övrigt har varit kanon, har hunnit träffa hela släkten också! 2 av mina kusiner har nyss fått barn, så dom fick man träffa också.. Simon och Tidus heter dom! skitsöta..

Nu ser vi fram emot nyårsafton, jag och Linda ska fara och handla idag.. hoppas jag hinner bli frisk? säkert inte... har varit sjuk hela hösten så... kronisk förkylning.

imorgon ska jag då på stan med syrran, sjuk eller inte.

jag orkar inte skriva nå mer, tror jag börjar bli less på att "blogga". kanske inte var riktigt min grej... haha...

nu ska jag dricka multivitamindryck och kaffe, sen bär det nog av till ICA Vindeln!

Kommentarer
Postat av: maria

Hörrududu!!! Det är bara att du bloggar på! Det gillar jag för att du är så långt bort från mig!!!

Keep on writing!!!!/kram mor

2008-12-30 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0