silent night

Nu spelas det julmusik för fullt på radion. Rätt mysigt!
Rambo inviger idag hundgården. Erik blev klar igår kväll och nu står Rambo och skäller som tack. Eller så skäller han på allt annat, vad vet jag. Men jag tolkar det som tack haha... Han fick iallafall ett älgben att gnaga på, så han inte behöver tänka på alla som går förbi...

Igår var Rambo så trött att han sov på nedervåningen själv, medans jag och Erik drog igång el-elementet igen. Det är för trångt i gästsängen... vi ger upp. Jag och Rambo var på två långa promenader igår, sammanlagt gick vi över en mil! *applåder!* Jag var trött i benen och Rambo var trött över huvud taget. Han somnade direkt efter sista promenaden och sov tills 10.30...

Toaletten fungerar fortfarande inte. Erik ska göra ett försök efter jobbet... tills dess får jag joina kossorna.

Nu väntar lite skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0