sjuk igen?

Vaknade imorse 05.25. Och jag var riktigt trött.. blev sent igår, kom inte hem förrän vid 23! Sen kom Erik hem och man somnade väl inte förrän efter 24... Sen var det upp och jobba, men jag hade riktigt ont i halsen! Och var tät i näsan.. typiskt. frågan är om det är mamma eller Erik som smittat mig haha,.. jag som just hade blivit någolunda frisk...

Imorgon ska jag till veterinären med Babben.. Han är så stel att han åker skridskor på golven... Å han haltar.. stackars skrutten :( Sen ska jag åka till storstan igen och göra en till intervju! Så det kanske inte blir något luciatåg för mig, det beror på om jag hinner hem!

Igår var jag och syrran på stan och handlade julklappar! eller hon handlade, jag är pank. Men mat åt vi, "Nacho grande", med salladsbuffé hehe.. ska de va så ska de va:)

Då blev man riktigt mätt. Sen åkte vi på partylitevisning, men det var lite mindre folk än väntat hehe... Jag fick med mig lite ljus hem iallafall, nu provar vi kanelljus, perfekt till jul =)

Om en timme får jag besök, då ska jag göra ännu en intervju. Bara därför har jag använt min dyrbara vilotid att städa huset! Nu är det riktigt mysigt.. Jag har inte hunnit vila något än, men jag tror jag ska ta med mig babben till soffan en stund... myspojken =)


Hane, haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0