gårkvällen

Igår var vi i Norum där mamma bjöd på middag. Eriks familj var också med, vi hade riktigt trevligt. Jag fick roliga presenter, bl.a. en julpåse, med julhanddukar, juldukar, jultvål och något jag skulle kalla julkokbok/juinspirationsbok. Kuul, jag är ju så sugen på julen i år. Synd bara att jag glömde påsen i Norum :( Typiskt jag...
Så, tack för de fina presenterna!! :D Å tack för den goda maten!!! Jag får väl åka till norum nästa vecka, eller om mamma kanske kan ta med påsen till hennes jobb, åsså hämtar jag den där. Jag måste ändå till stan i veckan, låna böcker!

Rambo och Stella busade som vanligt en massa, Rambo sov hela vägen hem och nu ligger han och sover ännu mer. Han ville inte kliva upp idag... Inez däremot är på bushumör, hon som legat hemma och sovit hela gårdagen.

Stackars Rambo får inte sova i fred.




Erik är ute och jagar, så jag sitter och väntar på att idolreprisen ska börja. nu plågas jag av Gilmore Girls, och jag blir tokig. Fan vad dom pratar...

Frukosten bestod av risgrynsgröt, lunchen är ett frågetecken. Får väl se om Erik kommer hem, annars blir det nog en macka.

Här är några konstiga fåglar som besöker oss, dom är ganska stora och jag har ingen aning om vad dom heter..



Får undersöka saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0