helgen

Fredagen blev lugn.
I lördags kom min syster på besök och vi hade hyrt dartlokalen för att festa loss.
Hela gänget, utom Linda var med, och vi hade riktigt kul! Synd att Linda inte kunde komma.
I slutet av kvällen kunde jag känna lite smak, så då vräkte jag i mig lite chips. Ojj vad gott. Sen på söndagsmorgon så var smaken borta igen. Men mot kvällen var det tillbaka:) Jag känner fortfarande ingen 100%ig smak men det får duga.
Tror jag börjar bli friskare nu :)

I lördags var Erik och jagade grävling igen, med Räxaxel. Denna gång gick det lite bättre. Här är en bild som Erik skickade på åbäket.


Idag har jag försökt läsa avhandlingen, har väl lyckats svara på alla frågor som skulle besvaras, men jag har inte läst rikigt hela ännu. Jag har dessutom kommit på ett syfte och gjort lite frågeställningar till examensarbetet som jag ska presentera för min handledare imorgon.

Erik har hängt upp nått äckel (typ fett) från nått djur här ute som vi matar fåglarna med.. Det är inte förräns nu jag förstår varför pappa alltid varit så ivrig med det, det är faktist kul att se söra små pippifåglar utanför köksfönstret! Vi har sett massa fåglar, domherrar osv, men i lördags hade vi besök av en ovanlig gäst.

Ser ni hackspetten?


Åsså måste jag även säga, GRATTIS PÅ FARSDAG, i efterskott pappa!


Jag har inte haft nån kontakt med nätet förräns idag så ja ha inte kunnat ringa!
Jag har även lagt in en gosig liten hälsning här, som kommer att publiceras när den är godkänd :)

Erik jobbar eftermiddag denna vecka, så som vanligt har jag nedräkning tills han kommer hem. Nu återstår ca 4 timmar.
Jag får nöja mig med Ine och Rambo. Tyvärr är båda lika dryga ikväll. Inez låter mig inte vara, hon ska mysa och pussas och sitta framför mitt ansikte, och Rambo ska ha uppmärksamhet, äter på allt han ser osv. Nu har han många tänder som ät på utväxning, så jag antar att det kliar...
Rambo har ätit upp en ljudkabel, en antennkabel och en lampsladd... Vill inte ha en hund som äter kablar!!!!!!!!!

Vi har iallafall bokat en sånhär liten sötnos nu!


Har bokat en tik, beräknas födas några gullungar till våren. Hoppas nu att vi har mer tur denna gång...
Funderar på Ronja. Rambo och Ronja :)

Nä, nu har Rambo tagit Eriks crosskydd. Gotta go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0