hemma igen!

Nu är vi hemma igen, och Rambo är mycket trött efter allt bus. Han slocknade direkt han la sig i bilen.. När vi kom hem orkade han inte kliva ut, och när han väl tagit sig från baksätet och ner på gräset så föll han ihop igen. Han orkade inte gå in. Nu ligger han i hallen och sover och Inez är överlycklig över att vi är hemma. Hon klänger som vanligt på min axel och ska ha uppmärksamhet. Rambo fick ett antal "välkommenhempussar".

Jag är lite förvånad över hur datakunskaperna kan skilja sig mycket från en generation till en annan..., Okej att dom inte kan med avancerad bildhantering och att arbeta med html-koder, men nog borde dom veta att man har en almanacka på datorn om man klickar på klockan i högra hörnet? Och att det går att ha uppe två internetfönster åt gången? Nästan komiskt hehe...  no offense mamma :)

Men jag kanske kan passa på att tipsa kära mor att det finns en sida som heter www.tv.nu där du har tvtablåerna! Då ser du vad som är just nu på alla kanaler, och vad som kommer sen. Kan vara bra, speciellt när man ligger hemma och är sjuk! Just nu är det desperate housewives, så jag kanske ska slå på teven :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0