rörmokare

Nu har det varit en rörmokare här... Han sa att  han skulle kolla på läkaget.. Men jag sa att det även var elementen han skulle kolla på, det var ju därför vi ringt hyresvärden.. Men de hadé vår kära värd inte sagt något om till rörmokaren, Han kanske skiter i att vi inte har någon värme i sovrummet? Och endast ringde rörmokare för att det var ett vattenläkage.. Hmm. Egoist , javisst.
Hyresvärden försökte skylla på Erik, att det var hans fel p.g.a att han inte fyllt på systemet och luftat en gång i  månaden, och säger att han SAGT det till Erik.. Men han har inte sagt nått till Erik.. Å det är dessutom inte därför vi inte har värme till sovrummet. just nu verkar det vara nån bytt grej från ett element till ett annat, som inte är "öppen", vilket gör att inget vatten tar sig igenom. Inte undra på att det inte blir varmt. Men, vi får se. Just nu har jag gjort en eld, och väntar på att rörmokarn ska komma tillbaks från grannen. Då ska han se om hans teori stämde.

Rörmokaren är lite obehaglig.. Han är konstig på något sätt.. Först var han här själv och sen gick han till bilen en sväng.. Stella var ute, och hon skällde.. tillslut  gick jag ut och tänkte säga åt henne, men då står gubben en meter ifrån  henne och bara stirrar. Stella blev garanterat psykad av honom.. Sen kollade han på mig en stund, och gick tillbaka till bilen. Obehaglig som sagt. Som tur var kom Olle hit sen.. Erik var i skogen :(

Nu hoppas jag att Erik kommer hem snart, vi har mycket att göra!



Här är en till sak jag blir arg över.

"Kungaparet kommer till Umeå" (vk.se), Där skriver de;
" En av de sista striderna stod i Ratan utanför Sävar och därför hålls firandet där i Umeå."

MY ASS, han kommer till Ratan som ligger i ROBERTSFORS! vart har dom fått umeå från? Observera min kommentar på vk.se! haha, jag är  på dåligt humör!  idioter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0