storm

Nu blåser det för fullt ute, och jag har inte tänkt motionera Rambo något idag. Han får gott nöja sig med snabbrastning :) Det är inte roligt att vara ute när det blåser så här kallt.

Idag har jag jobbat och tjänat lite pengar... Å Erik jobbar eftermiddag, så ikväll blir det plugg och kanske lite pyssel. Jag är sugen på att måla, men den enda färgen jag har är vit, förrutom akvarellfärgerna.. Men det går ju bra att måla vinterbilder med vit färg och mörkt papper.. Ja, vi får se hur det blir, har redan målat en bild till ett julkort :) Tror mamma ska få det, om jag inte sparar det :) hehe...

I natt sov vi i gästrummet igen, men vi sov inte så mycket.. Det är ganska trångt i en 110 säng, när man är van vid en 180s! På fredag kommer Stella och Timmo hit, vi ska vara hundvakter i helgen! Blir nog mysigt, men mest busigt. Hoppas Rambo och Stella gör bort allt bus på en kväll, annars blir vi olyckliga. Rambo pinkar ju inne hela tiden annars!!!!!

Nu ska jag plugga lite, ska göra intervjufrågor! Är inte speciellt peppad... Sen blir det makaroner och köttbullar till middag.

Imorgon får man då pengar, så jag funderar på att åka till vännäs och handla. Liiiite roligare än att handla på  ica handelsboden i tvärålund hehe... Men, det beror också på hur mycket snö det är på vägen! gillar inte att köra på vintern... :( har int råd med en ny bil hehe... Ska nog ringa Eriks mormor och höra om hon är sugen på en vännäsresa :)


 PUSSEN!

Nån bild måste jag ju bjuda på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0