sweet wednesday

Idag blev det sovmorgon. Jag och Erik skulle kliva upp tidigt hade vi tänkt, men jag tror inte vi vaknade förräns 11... Lunchen blev hemmagjord pyttipanna med ägg och rödbetor, mycket gott. :)
Djuren är nu avmaskade, kan hända att lillkisse hade nå mask i sig.. Hon har ätit väldigt mycket på sista tiden hehe....

Jag är lite sen med mode. Alla hinner ha kläderna ett bra tag innan jag accepterar det "nya" modet. Jag har varit lite sugen på ett bälte men inte hittat det perfekta ännu. Och man måste komma ihåg att det perfekta bältet även har det perfekta priset!

Något sånt här hade jag tänkt mig.


Sen satt jag en dag och kikade runt på internet, och jag kunde inte tro mina ögon!

Gina Tricot  har öppnat en webshop! Och de säljer mitt perfekta bälte! Dessutom är det bara 35 kr i frakt och exp. avgift!

Och nämen titta här vad som föll ner i min brevlåda idag!


99:- Patent Belt

T I P S !    T I P S !    T I P S !

 
↑   Klicka på deras logga så hamnar du på deras hemsida!  ↑

Dagen tänkte jag nu fortsätta med att plugga. Sen känner jag mig sugen på att baka en äppelpaj, men jag vet inte vem jag ska bjuda :(

Funderar iallafall på att experimentera med middagen. Pitabröd med köttfärs+chiliconcarne kryddmix! Å sallad å dressing.. Det lät ju ganska gott! Eller ska jag bara äta kyckling å potatis i ugn? Bra fråga. Typiskt, nu kan jag inte bestämma mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0