1h, 24 min

Lägesrapport!

Nu har det gått 1 timme och 24 minuter. Känner hela tiden att jag vill ta en snus, men det är nog mest för vanans skull. Jag måste inte ha en om jag tänker efter. Det här går nog bra! Erik har tagit hand om dosan.


Ikväll har vi varit och fikat smörgåstårta hos Eriks moster som fyller år! Eriks kusin som går frisörutbildningen har klippt Erik och min lugg! Kände att jag började sakna pannluggen ändå...

Ikväll blev det gjort en massa älgfärsbiffar också, det kommer nog att räcka hela veckan =)

Å jag tycker det är jätteroligt då ni kommenterar inläggen, så GÖR DET! =)


Ikväll blir det tidig kväll, så jag är pigg imorgon! Det blir nog lite korsord först :) Synd att jag är så kass, å min nybörjartidning "Nybörjarkryss" är utgjord nu... Dom andra är för svåra för mig!



Nä, nu skäller Rambo för min uppmärksamhet, måste busa lite!

 Inez hälsar Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0