äntligen hemma

Nu har jag varit hemma ca 1 timme. Har hunnit äta lite, slå in en present, busa me Sluggo (Rambo, hans nya smeknamn) å göra upp en brasa. 
Precis när jag skulle ta ut Sluggo på promenad så kom räddaren. Roland! Våran personal dogwalker. Så skönt! Han skulle gå runt byn å var så snäll och tog vovvsie med sig. Han hade överskottsenergi så vi får hålla tummarna för en trött hund när han kommer tillbaka.

Nu har jag poppat popcorn och ska (försöka) njuta av en ensamkväll. En "mig själv kväll". Därför får jag popcorn.

Idag körde skolan igång. Puuh! En lektion, en föreläsning, sen grupparbete i ett par timmar. Sen tänkte jag utforska stan, känns som om de va år sedan jag var i stan! Men det har "bara" gått 4,5 veckor. Men det är för länge för en statsbo. 

Träffade mamma på stan, gick å spanade på prylar. Fyndade tre löpare för 10 kr styck! Rätt fina faktist, och för tio kronor var det värt att köpa flera :P Köpte nå fina julljus också, 10 kr styck! Så billigt att jag köpte ett åt mamma också =)

Fyndade en sak på H&M, en stickad lång tröja, stor V-ringning  med två stora knappar. Ids int ta nå kort på den, ni får väl se den nån gång:) Riktigt fin iallafall, bara 149kr! Hade gissat på 300 iallafall, för att vara billiga HM.. Åsså fanns det bara en svart kvar... i min storlek! Wohho, den tar vi!

Å jag vill passa på att berömma min MAMMA! Hon har äntligen gjort sig en egen blogg! Ska bli kul att läsa om dina äventyr i snorum! ;)

Nä, nu böjar myskvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0