dagen före måndag

Rambo har idag för första gången lyckats hoppa över stängslet! Så nu törs vi inte lämna honom ute själv. Vi skulle fara ut en sväng och när jag sa åt Rambo att gå in så gjorde han ett rymningsförsök. Och lyckades! inte så smidigt kanske, men han tog sig över... Så nu blir det hundgård. Snart klart :)

(han har inte så brett arsle i verkligheten!) hahaha


Här är rymmaren!


Här är ett av mina fynd jag gjorde i Vännäs i går!

25 kr på loppisen. I verkligheten är det mer knallgrönt än på bilden, jag tror det varit 2 gamla gardiner :)
kuddar?

Å jag följde med på lite jakt idag :D Erik å Rävaxel skulle jaga grävling... tyvärr blidde de inget, men det var kul å se hur e funka  :) ska följa med fler gånger, om dom vill ha me mej :P

I buren sitter en taxliknande (opec) tysk jaktterrier! "monstret"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0