dagens idé

Jag har hittat underbara bilder på internet, som man kan scrapbooka med! Tänk så söta kort man kan ge bort!



Sött! Jag har även laddat hem bilder på snygga högklackade skor, som man kan skriva ut i färg och göra mammas favoriter: sko-kort!


Idag känns det lite bättre än igår, jag känner att jag överlever utan snuset. För stunden iallafall!

Idag har jag och Linda promenerat runt sjön, det blev nog en promenad på 6-7km! Igår gick vi också en långpromenad... Skönt! Min handledare undrade även vad jag skulle göra efter praktiken... Om jag kanske hade lust att vikariera?=) Jodå, det har jag! Tur för mig att det finns dåligt om vikarier!!! :D

Nä, nu ska jag pyssla en liten stund!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0