härdar

Oj vad jag vill ha en snus just nu, men inte för den brännande känslans skull, utan för att slippa gå runt som en yr höna!
Jag har hela tiden den där känslan av att man glömt något, eller är sugen på något men det inte vad.. Sen kommer jag på att, jaaa det är ju snus jag vill ha.. Då dröjer det en minut, sen kommer känslan tillbaka igen...

Jag känner mig inte helt närvarande, jag är okoncentrerad och har svårt att fokusera på något.. Känner mig mycket stressad.


Det är jobbigt att sluta snusa, nu får det vara sista gången :) man får bara passa sig för cigaretterna som blir mer och mer tilltalande... Men det är psykiskt jobbigt... Tar jag en cigarett så kommer jag att vilja ha en till.. Men bara en cigarett, åååååå så gott det skulle vara...


Det är tragiskt, men det vattnas i munnen av den här bilden....


Men jag ska stå emot! Kom igen mamma! We can do it! ;)


Det är bara synd att man inte längre får använda Onico eller annat låtsassnus..
Så här blir tänderna då:

Dom varnar alla nu... Det är bättre att snusa vanligt snus än nikotinfritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Onicon innehåller majsstärkelse och bakterier omvandlar sockret som finns i majsstärkelsen till syra..  Då kan du lika gärna ha en karamell under läppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0