lunchrast

Varje gång jag kommer hem på lunchen så har rambo varit stygg.
Idag hade han ätit på två bananskal, dragit ner min jacka, tagit fram frolicpåsen som låg i fickan... ätit upp både hundgodiset OCH halva påsen... Sen såg jag att han hade varit in i skafferiet och tagit sig en riskaka, men då hade han iallafall lämnat kvar påsen.

Igår hade han tagit saltet från vardagsrumsbordet.. saltat hela vardagsrumsgolvet och dragit soffkuddarna runt runt i saltet...

Soffkuddar hittar jag alltid på golvet när jag kommer hem, det verkar vara nån hobby att dra ner dom från sofforna.



oooooojj, vad less man blir.. Undrar vad han hittar på i eftermiddag? Då brukar jag också börja med att städa, när jag kommer hem. Då gör han samma sak.


Här är en bild då jag kommit på honom med min godispåse som han tagit från köksbordet!!!

Kommentarer
Postat av: maria

hej viktoria. Senaste bilden på Rambo var verkligen KANONFIN!

Jag vil också ha en blogg. Help me?/ Kram/mor

2008-10-27 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0