pyssel

Kl 20.00 ikväll åker snusdosan ut.
Mamma antog utmaningen och om ca 5 timmar börjar kampen!


I fredags åkte jag till Norum och jag och mamma pysslade för fullt. Vi försökte se idol, men i varje reklam sprang vi och pysslade! Mamma hade köpt ett klippark med skor! Jag förstod inte vad man skulle ha det till, men det visade sig vara riktigt roligt! Nu är jag sugen på att köpa massa olika klippark, panduro har mycket kul!

 Här är det mamma köpt.



Här är några smakprov ur panduros sortiment




Här är några kort jag gjorde:
 
Frågan är vad man ska ha dom till... Mamma föreslog placeringskort :)



Sen fick jag en skolåda av mamma som jag tänkte ha alla färdiga kort i. Här är i allafall locket!
Klicka på bilden så blir den större :)


Sidorna blev nästan bättre, allt tack vare mammas glitterlim!




Åsså måste jag få berätta:
Erik ♥ har skjutit en kalv idag!!!! :D
      GÖTT!


Fast till middag idag blir det våfflor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0