Uppdate

Jag börjar med att bjuda på en bild på Gösta (fd. Gärda). Fick äran att träffa gullet i lördags då jag var hos Jenny! Han har verkligen personlighet, riktigt charmig.

 Ser ni likheterna? (inez)


Bjussar på en till bild, där han dricker upp MITT VATTEN! haha, men det gör inget :)

Sen här är en bild på Gösta då han ligger på Jennys köksgolv.
 

"Froggystyle"


R
ambo har blivit mer och mer kelig och tappar mera tänder.. där snackar vi också personlighet! haha... Sen har vi ju lilla Inez som inte vill vara med mamma längre! :( Hon vill bara vara ute och busa hela dagarna...

Just nu sitter Erik i telefon och snackar med nån gubbe med valpar.. Coonhound/Alpenländischen tydligen. (http://www.jagareforbundet.se/annonser/default.asp?act=details&aid=17349)
Hoppas Erik vet om att det inte blir någon sådan hund. Det ska bli en sånhär!

Smålandsstövare! Wohho!
I går var vi i Vindeln hos en jobbarkompis åt Erik, och tittade på en smålandsstövare. En jätte fin tik, på typ 1,5 år. Jag ville se på den :) hehe....

Ikväll har jag iallafall bakat blodnegerbollar! Jag ska bjuda ungarna på fika på fredag. Min lärare tyckte vi skulle fira halloween, eftersom dom har lov sen. Så, på fredag smäller det. Riktiga bamsingar, 10 st bollar på 2,5 sats :D


Blodnegerbollar!


Åsså tänkte jag göra mamma avundsjuk å visa vad jag nu hittat på för kort.

Vintageänglar i färg, åsså glitter hihi... Det ska nog mamma få till sin julklapp!

Nej nu är klockan mycket, dags att sova! Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0