morgonstund har guld i mun

Oj vad lite jag skrivit i veckan! Jag har inte riktigt haft tid!
Fullt upp på praktiken, och en dag fick jag vikariera i 3an! Oj så roligt det var! Och barnen var så snälla :)

Igår blev vi bjudna på middag på Costas, Eriks mormor och morfar firade sin femtionde bröllopsdag!
Mormorn trodde bara att vi skulle ut och äta, för först hade alla glömt bort deras bröllopsdag hehe....
Morfarn överraskade henne med blommor! Hon blev så fruktansvärt glaa!
Jag hade gjort ett stort kort åt dom, som alla fick skriva några rader i...
Framsidan var en kartongbit som jag klätt med vitt papper, sen en bit brun tapet på... Över det så var det ett kollage med passande vintagebilder och en bild på paret tillsammans. Massa glitter var det också=) Sen när man öppnade kortet så var det bl.a. 4 rutor där folk fick skriva några väl valda ord :) Eriks mamma skrev något i stil med:
"Tur att det blev ni. Annars hade jag inte stått här i garderoben och skrivit detta" hehe, men sen var det mycket skrivit med kärlek.. Kortet uppskattades. :)



Idag var det en härlig morgon. Fast egentligen är alla det. Iallafall när man vaknar i detta sovrum och det första man ser är den vackra himlen genom fönstret.... Jag har dille på att fotografera morgonhimlen nu, jag var tvungen att ta ett i morse också... Jag får väl visa vad jag fotat:



Så vackert!

När jag vaknade i morse så låg Inez och sov vid mitt huvud och solen sken in i fönstret. Härligt. Fast första gången jag vaknade i morse (tidigt) var för att Erik började blöda näsblod! Det var blod överallt, i sängen, på mig, och hela Erik.. Men, sen somnade vi om :)

Å Rambo blir bara mysigare och mysigare, nu vill han kela, gärna ligga brevid mig i soffan.. sötnosen!
Men idag var han ingen sötnos, han hade ställt sig mot bordet och ätit, och rivit ner dipskålen som gick sönder.... HM!
Inez är lika söt som vanligt. Just nu leker hon i min pyssellåda :) Där finns det mycket saker att leka med..


Ikväll ska jag på garagefest i Bygdeå! ( www.luckyeight.se ). Jag får nog lägga ut bilder på min nya outfit sen, hittade den läckraste skinnklänningen... Kort skinnklänning utan axelband (fast man kan sätta dit) såå snygg hehe :) Men man måste nog klä sig lite extra, annars blir det nog lägg slampigt... å de vill vi ju inte :)


Nä nu ska jag ta hand om köket. Har inte orkat tömma diskmaskinen än, så ett berg börjar sakta växa i diskhon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0