vårstädning

Nu är våren officiellt här. Har varit riktigt varmt ute idag,  så vi packade bullens pilsnerkorv och tog en promenad till Eriks föräldrar för att mysa i värmen. Erik grävde fram grillstället och tog fram renskinnen... Ahhhh.. Jag är lite röd om näsa och kinder, vilket tyder på en kanondag:)
Jag blev riktigt vårstädsugen när jag vaknade med solen i sovrummet, så vi har börjat lite smått att städa förråd och lägga undan vinterkläder. I Eriks jaktskrubb hittade vi mina älskade gympadojor! Som jag har letat... !
Jag tror vi fortsätter med all finstädning i veckan... :)

Om en timme ska vi träffa ett helt gäng nere vid storsjön, där vi ska grilla! Kul initiativ tycker jag, våren ska firas :)

Jag får även tacka för en skön helg med god mat och gott sällskap! Skönt med påsk då man får åka ut till stugan och vila upp sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0