2 meter från kungen

Idag firades Sveriges 200 år av fred i Ratan och i Sävar. Jag fick se kungen, drottningen och Victoria på 2 meters avstånd haha... I dag kryllade det av poliser, militärer, media, FOLK, och kungligheter i Ratan. Jag lyckades få in några bilder på kungaparet och kronprinsessan som jag tänkte visa :)


WOW, dom kollade rätt in i min kamera:)




Åkte en sväng i storbåten, och njöt av solen som var närvarande hela dagen!

Här var en riktigt stor båt som man fick gå en rundvandring i (pappa gick den bl.a.). Skeppet VINGA.
Här är ett militärfartyg, väl kamoflerat.

Mamma hade bjudit hem en hel drös så vi åt god middag och umgicks hela dagen, och nu har jag precis kommit hem! Så jag tänkte passa på att träffa Erik en stund nu innan det blir natta :)

Imorgon ska Inez kastreras... :S men det går nog bra :)
8.00 ska hon vara hos veterinären och ska hämtas före 16...
Nej, god natt gott folk :)
Se till att köpa VK imorgon och håll tummarna för att man finns med på någon bild... Pappa blev även intervjuad! Håll utkik!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Coolt :) Kollade i VF om det dära, men såg inte dig.

2009-08-20 @ 18:59:41
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0