inga bilder ännu...

Jag har letat lite men kan fortfarande inte hitta varken USB-sladd till telefonen eller bluetoothen... Så jag kan inte lägga upp några bilder än...
Ikväll är Erik och ska försöka skjuta sig godkänd så han får jaga björn i höst.. varför han nu ska måsta jaga björn, snacka om farligt intresse....

Jag har en latarkväll, orkar inte göra nåt mer nu :) Imorgon är det grillfest med volleyboll på Dammen i Tvärålund, så vi tänkte fara dit!  Kan bli kul :)

Nu ska jag snoka runt på lite bloggar, jag är sugen på lite inspiration!! Nästa vecka kommer nog hyresvärden och ska måla hallen... Vitt blir det :) Sen kan vi sätta upp hatthylla och en spegel... Hoppas det blir bra...
Har sorterat mina pysselgrejer ikväll, och har valt ut lite att ta med till förskolan! oj vad jag är sugen på att lägga ut en bild på min pysselväska... Köpte en gammal resväska i sommar som jag har alla papper i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0