köpsugen

Jag sitter och tittar på olika webbshoppar som olika bloggare har, samma sak som jag gjorde igår.. :)¨
Hittade en sida, Homepoint.se, där man via den sidan kan hitta olika webbshoppar! Man väljer bara exempelvis "Shabby Chic" till höger, under "ARTIKLAR" och POFF så är det massa fina saker...

Jag hittade en blogg som heter Alvas hus som säljer massa prylar... Hon hade bland annat denna underbara klocka som jag SÅÅ GÄRNA vill ha!

Den kostar 529:- så jag har förmodligen inte råd.. men jag gillar den starkt...

Par Courrier har en liknande för 325 kr, inte riktigt lika fin men nog är det nära... ett alternativ ;)



Hittade även en underbar vägghylla på Nostalgia & Kuriosa.. 799 kr, vill ha vill ha vill ha....


Nordljus bland annat har en fin skylt som jag är lite sugen på också...
"BLESSINGS - grow old with me... the best is yet to be"

 

Den kostar 169 kr, iallfall på den här sidan, men är den enda som har den hemma just nu... som jag har hittat än så länge :) Dom hade riktigt många skyltar m.m, spana på den sidan :)


Via den här sidan hittar du länkar till massa shabby chic webbshopar! ---> Klicka här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0