my things

Här kommer två bilder på mina älsklingsunderlägg...


Jag har två av dom här.. Fyndade dom på rea, 35:- för båda! ETT KAP!


Idag köpte jag även en ny blomma som passar fint i min trälåda!


Jag var även på loppis och köpte gamla kakformar.. Tänkte baka några söta kakor men jag hade inga formar!
Jag hittade även två små söta skedar...  :)

Å på blomaffären i Vindeln, som för övrigt har massa fina saker, bl.a. grytunderläggen för 35:-, köpte jag en riktigt fin disktrasa. Lite miljövänlig kan man ju vara haha... eller var det bara en anledning för att få köpa?

Nä, nu ska jag hjälpa Erik och hans pappa som kopplar in diskmaskinen, sen ska jag stryka gardiner!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0