Sånt som är fint

Nu har jag tvärfotat några av mina favoritställen so far i lägenheten. Tänkte ni skulle få se! Men jag håller mig till köket!



På diskbänken står min favorit, en glas skål med silversked som jag fyllt med flingsalt!

 En closeup på härligheten :)


Kryddhyllan har blivit en liten favvoplats också, kryddorna får stå någon annanstans :) Burkarna och ljusstaken är ett resultat av sommarens loppisturer!


Det här fönstret blev rätt fint med trälådan men jag ska inte ha den där stora blomkrukan i den sen..


Å idag kom älsklingen hem med blommor! Oj så glad jag blev!! Så dom hör också till sånt som är fint i köket :)


Nu tänkte vi "hyra" en film på internet, sådär som jag beskrev tidigare på "On Demand" från cdon.se
Skulle vilja se En shopoholics bekännelser, men vet inte om den finns där än...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0