The wedding

Ja vi var ju på bröllop i lördags! Jag hade lite problem med kläder innan jag for, men som tur var så kunde jag smita in på H&M medans Erik var på bolaget :) Där hängde en klänning jag kikat på tidigare inför detta bröllop så, jag köpte den :)
Bröllopet var mycket fint och mycket trevligt! Blev rätt sent och man har väl mått bättre dagen efter om man säger så... Men kul var det! God mat också, och vi hade äran att äta rester på söndagen :)

David passade på att prova Fridas löshår :)


Mamma och pappa shakade


Jag hittade en trevlig hjälm som säkert roade mig en stund :)

Ja, så här så vi ut i slutet :)

Me and my baby :)

Släktfoton! Jag och syrran tillsammans med farmora!

Här är jag, alla mina kusiner tillsammans med farmor!



Här är ett kort på brudparet!


Nu är det en liten mysstund sen är det godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud vilken fin klänning du hade :)

Såg lite lullig ut där på slutet, men det är väl så det ska vara haha!

2009-08-18 @ 10:28:42
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0