Gott nytt år!

Ja, imorgon är det nyårsafton. Idag har jag ägnat mesta tiden åt förberedelserna... Vi har varit i lokalen och ställt i ordning en hel del, eftersom det eventuellt blir att bada badtunna imorgon!

Jag har haft en mycket skön jul men inte haft tid för så mycket pyssel.. Mest julkort och julklappar har tillverkats :)
Min bloggsemester är inte riktigt slut än, men tänkte att det var dags att skriva lite iallafall :)

Jag har fått en symaskin i julklapp!!!! Så jag har börjat på med ett projekt... Vetekuddar för nacken! Ni vet såna som värms i micron... Första är klar. Ska göra små värmehjärtan också har jag tänkt men jag måste skaffa mer tyg! Mamma och pappa ska komma och äta middag på lördag och då skulle hon ta med lite tyg från henne... :)


Innerkudde och typ örngott så man kan tvätta. :) Har dock inte fyllt den än. Ica i byn har inte så stort sortiment... hehe...


Snapsvisehäftet är nu äntligen klart. Har nyss bränt en cd skiva...
Jag är grymt peppad inför imorgon!!!


Hittade inte igen häftapparaten. Detta blev riktigt snyggt!


Nä nu ska jag göra något annat...
Jag får återkomma om ett par dagar då vardagen hunnit ikapp mig :)

Gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Vero

Hoppas du haft en underbar jul och nyår. Här har det varit lugna gatan och det har varit så himla skönt.



Ha det gott och god fortsättning på det nya året!

2010-01-04 @ 17:02:03
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0