Loppis

Jag åkte förbi loppisen i Bjurfors idag. där fyndade jag lite grejer som jag börjat pyssla lite med.
Tänkte visa vad jag köpt, samt vad jag gjort än så länge :)


2 mindre tavelramar. Före och efter :) Målade helvita.



Tre träslevar fick jag på köpet för att pyssla med. Målade dem vita och shabbade dem något.



Två större tavlor. Har inte gjort något med dom än, men ska måla om ramarna svarta och göra något fint att ge bort med hjälp av Wordle.

Ja, vad detta är egentligen vet jag inte riktigt. Som en stor tavla utan tavla utan hårt trä istället. Jag målade iallafall några varv med vitt på ramen och målade sedan med skoltavelfärgen i mitten. Var så ivrig att fota, den har inte ens torkat :) Mycket nöjd, men den är inte klar än. Tänkte trolla lite mer med den..


Kommentarer
Postat av: camilla

Fint med den lilla träsleven! Vilken jul det kommer att bli för din familj :) Alla kommer få så fina presenter av dig!

2009-12-02 @ 22:13:30
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0