friskförklaring

Härmed förklarar jag mig själv frisk.
Jag har tagit sovmorgon, alvedon och när jag har ätit är jag frisk. Jag känner mig 100 ggr piggare nu än imorse, så det är lika bra att pallra sig iväg till förskolan efter lunch. Just nu är barnen ute och sen går dom och äter, efter det går jag dit.

Inez är en mysunge, jag har passat på att kramas med lillkissen idag och ho blir såå lycklig då... haha hon slänger sig på golvet och rullar runt och springer runt mig flera varv hehe... Hon är väldigt go faktist :) Funderar på om jag ska låna ut henne till mamma någon vecka så ho får ta del av myset!

Nu tänker jag bjuda på lite bilder, idag hade jag orken att leta fram Eriks kamerasladd!

Jag börjar med blombilderna jag pratat om tidigare....



Sen kan jag visa mina senaste skapelser:

Den lilla bilden är vinflaskan Erik fick när han fyllde år, på den vita lappen står det "LOVE" i sånt där fint papper där texten står ut... Alltså, det är SKITKUL att göra flaskettiketter!!! TRY IT! Ser ni vad stolt jag visade upp första flaskan hahaha!!!


Nu blev jag så hungrig, ni får inga fler bilder nu.
jag vet inte riktigt vad ja skulle lägga ut för bilder, känns lite trist utan min mobil...

Vad sägs om lunch?


Kommentarer
Postat av: maria

vilka fina bilder!!Hoppas att du mår bättre!/KRAMAR/mor

2009-02-10 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0