GRATTIS ERIK!

Ja må han leva, ja må han leva!
Idag fyller min älskling 23 år! Det firar vi med kalvfilé, potatisgratäng och portersås á la Myskväll.

Imorgon kommer hans närmaste släkt och ska fika, jag tänkte göra en tårta.



Jag har köpt nya gardiner idag! Efter praktiken åkte jag till vännäs och handlade lite, då passade jag på att titta på gardiner. Jag skulle ha tagit en bild om jag hade min mobil här, för det blev väldigt fint, men jag sitter tyvärr fast med gammtelefonen. Den är konstig, måste vara något fel på den! Flera gånger per dag så stänger den av sig själv, varje gång man ska ringa typ... Det står att batteriet slut, men den visar fullt och går att starta igen (med fullt batteri) efter att den dött.. Så, får ni inte tag i mig på min telefon, ring Erik och hoppas att jag är i närheten. Jag ska fråga Jens om jag får låna en telefon av honom, han har jätte många. Jag kommer inte att stå ut i 2 veckor med den här....


Nu ska vi se en film innan klockan blir för mycket!

(Nu har det börjat snöa här också..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0