palt´n

Jo idag när jag stod och lagade middag kom Erik hem och sa att vi skulle äta palt hos Eriks mormor. Jag hade gjort en gryta på typ choizo, bacon, broccoli och thaiwok.. Me den kan ju vänta tills lördag. Vi kan inte äta den imorgon; för jag hade redan förberett den middagen! Ett recept jag fick av mamma, på marinerad fläskfilé, blir spännande!
På lördag kommer Alexandra och Lina, så det passar ju bra att käka gryta då... blev rätt mycket...
På lördag är det pub på dartlokalen... :P

Lite jobbigt att vara utan telefon, Erik kunde inte ringa mig och säga att vi skulle käka borta... Alex var tvungen att ringa Erik och säga att hon kommer... Å fritids har inte kunnat nå mig om jag ville jobba! :(
Det var ju så typiskt, hade en kass telefon som jag fick låna av pappa... Sen kom jag till norum och klagade på telefonen, då kom pappa på att han hade en bra telefon över.. Passade bra tänkte jag, jag har ju redan en laddare till den telefonen! hehe... Kom hem till Tvärålund, skulle stoppa ´telefonen på laddning... men kom på... ja juste, jag skickade ju med den laddaren när jag skickade telefonen på lagning......

ja, då har jag ingen laddare. Så nu går det inte ringa mig heller, för jag har ingen ström i telefonen.. haha.. ja NI FÅR SKRATTA. Så, fortsätt ring Erik....


Nu har Erik kommit hem från garaget, nu ska vi mysa en stund, sen är det natta.


Måste bara visa en bra sak jag köpt... till all scrapbooking! 
Bokstavsstansar så kan kan göra egna bokstäver istället för att köpa klistermärken som är dyra och tar slut...
Du ska få låna dom mamma!! :D
 
Då väljer du papperet själv, sen trycker man ut de bokstäver man behöver... skitbra! 199:-


Snart är det helg!

Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Kul med bokstäver!!!Lånar gärna! Lägg gärna ut eriks mobilnummer i bloggen....Har inte det.

Kul med palt också.....jag vill oxå....Vi ska äta

lammnjure till förrätt idag med trattkanterelltoast.

Varmrätten vet jag inte förrän jag vet hur många som ska äta. Puss och kram!/mor

2009-02-20 @ 15:37:17
Postat av: Malin L

Hejsan. Var har du köpt din bokstavsstans ? söker en likadann men finns ingenstans ! :( Svara gärna till min mail tack :)

Svar: Ursäkta sent svar, denna blogg är inte aktiv längre.. Jag köpte dom på clas ohlsson om jag inte minns galet! Mvh/Viktoria
Viktoria

2012-10-26 @ 11:47:00
Postat av: Sophie

Hej! Jag skulle så väldigt gärna vilja veta var du köpte dessa!! Snälla svara!

Svar: Ursäkta sent svar, enna dblogg är inte aktiv längre.. Jag köpte dom på clas ohlsson om jag inte minns galet! Mvh/Viktoria
Viktoria

2013-08-21 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0