snorig

Idag blev en hemmadag, kände mig inge vidare imorse när jag skulle kliva upp.. Har lite feber men känner mig mest död. Har lite ont i kroppen och är astrött.. jag har som ingen ork... Så jag stannar hemma idag så jag kan fara på praktiken imorgon, jag ska till tandläkarn också. Känns dock inte lika kul!

Igår hade vi myskväll, vi grillade majskolvar och korv i öppna spisen :) Skönt att man får vara inomhus ibland, här ute är det alldeles för mycket snö.. måste ha kommit närmare en halvmeter! allt har snöat över.
Nu ser jag ju att det snöar mer.... haha, lägg aaav, nu får det int komma mera snö!!!!!!


Den 28 mars kanske vi ska på hundutställning i Åsele! Han får då tävla i juniorklassen ;) hehe...
15 augusti är det utställning i Lycksele, så vi får kolla upp om man ska åka på båda eller om vi bara åker på lycksele, jag tror han hamnar i junior även i augusti... 
Mamma, ni kan ju ställa ut Timmo i veteranklassen? HAHAHA!

Nä man kanske skulle ha ätit någonting idag... är inte hungrig eller sugen på något... En frukt kanske?

Nä, hejhej!

Kommentarer
Postat av: maria

Tjena snorvalp!! Nu får du börja sköta om dig! I med frukt och grönt i massor.

Ang hundutställning...Tmmo skulle säkert vinna i unghundsklassen också!!!/kram/mor

2009-02-09 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0