Viktigt meddelande! :D

Jag kommer bara med ett litet meddelande nu, OM NI VILL MIG NÅGOT, RING INTE MIG, RING ERIK! Telefonen jag fått låna S U G E R , den stänger av sig själv direkt man ringer... enda sättet är att sms:a, det funkar än så länge...
Tyvärr är Erik ute med Rambo just nu, annars hade jag kunnat ta hans telefon...
Den stänger av sig när någon ringer och numret sparas int, så jag kan inte se vem det var som ringde om jag slår igång telefonen igen... så don´t bother! ring Erik!!!!!


Nu blir det sängen, ska nog lägga oss och se på teve en stund... jag känner mig döende.

Jag är ledsen för att jag inte lägger ut några bilder, känner nu hur jag saknar min gamla telefon... Den brukar alltid vara redo att fånga alla spontana ögonblick! Vet int hur många gånger jag kännt i fickan för att fota rambo eller något, åsså är det tomt...


Nä, nu stänger vi datorn som stått på hela dagen. Tv:n åxå, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0