first day.

Första dagen på praktiken har gått bra och jag tycker det ska bli roligt att vara där ett par veckor framöver! Och äntligen får jag njuta av skolmat ochmellanmål igen :)

Rambo gör mig galen, han har sån överskottsenergi!!! Nu tog jag fram aktiveringsbollen och fyllde med hundgodis... Han har förstått att det kommer godis ur den om man LEVER OM SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT!! haha... Han ska få sig en lång promenad sen... Försökt få tag på Linda och höra om hon var sugen på att hänga med, men hon svarar inte i telefonen!

Nu är Rambo ledsen, hans boll har fastnat under TV-bänken. Matte hjälpa! haha han är så söt när han är frustrerad...

Kommentarer
Postat av: maria

Hej! Vad kul att det funkar med praktiken och så härligt att du får skolmat igen.....

Ikväll är pappa i Ratan och jag är hemma med Stella.

På tal om energi...jag tror hon knäcker Rambo!!!

Ses i helgen/kramar/mor

2009-01-29 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0