GRATTIS!



Grattis Rambo, som fyller 1 år idag :)
Han har även namnsdag (Rutger...) idag så jag tycker han förtjänar ett kalas ikväll :) Jag vet dock inte vad vi ska hitta på för något....


Ikväll kommer mamma och Alex hem från Bulgarien! Jag hoppas de tagit mycket bilder..! Fast jag blir så avundsjuk... :( Men, i höst eller nästa vår, beror på när vi har råd, då åker vi :) Turkiet kanske?

Erik var ledig igår och verkat ha ägnat all sin lediga tid åt att packa, tvätta, flytta och städa! Han är min superman :) Han var så duktig! Igår for vi till huset och tömde frysen.. vi har fått låna en frysbox hos Eriks mamma och pappa! I stugan har vi bara ett frysfack.

Idag jobbar jag till 16.00 och då har jag ett utvecklingssamtal till 16.30... Just nu är det lunchrast! Så skönt... Får passa på att kolla mailen och se över kontot eftersom vi inte har något internet i stugan...

Nä nu ska ja läsa VK. Hane, haaaaaaaaaaaaaaaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0