idéer

Ja, nu har jag så mycket idéer att jag spricker...
Måste köpa en badboll och papperstråd och göra en trådlampa! SÅÅ JÄVLA COOLT! Å billigt! Camilla, en tjej på jobbet, har satt idéer i mitt huvud.. eller rättare sagt så har jag stulit hennes idéer hehe...

Gud vad kul, måste fixas idag!
Vi ska på loppis en sväng också, för att försöka hitta fynd, men nu är jag nästan mer taggad på att köpa badbollar! MÅNGA! jag ska ha trådlampor överallt! haha....

Lite övertaggad kanske....


Har inte tid att skriva så mycket på bloggen eftersom vi inte har internet hemma, så jag tänkte passa på!
2/7 går jag på semester (en dag semester, sen arbetslös... hehe ) Då åker vi till Piteå med Jenny och Johannes! Vi ska campa i husvagn och se the beachboys och jerry williams :)

Nä nu ska jag läsa om trådlampor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0