mera idéer!!!

Jag blir så överpeppad! Jag ska åka och köpa en LP-skiva och göra en skål.
Tydligen så ska man lägga skivan på en uppochner vänd kopp och ställa in i ugnen på 100 grader. Efter en stund tar man ut den och formar som man vill! Fan vad häftigt! Måste provas...
Har även sett Camillas trådlampa och jag måste bara få tag i en badboll! Vilket kul pyssel!



Testa!

Igår var jag på loppis i Bjurfors och hittade lite fina saker...
 Bland annat en sån här burk! Fick den på köpet när jag köpte en typ trähink med lock för 200 kr, vet inte vad jag ska kalla den haha.... Hittade just en sån här burk på internet, för 160:-... jag gjorde ett fynd :) Sen köpte jag en jättefin röd plåtburk "ridgeways" och en ljusstake.. och en silvrig plåtis också! Men jag fick allt på köpet  haha, det gäller att pruta ;) Han visste nog inte vad folk kan betala för dom där plåtburkarna!
FYND!

Nä, back to work.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh det kallar jag fynd :)

2009-06-25 @ 18:02:03
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, maten var jäkligt god :) Det där med vispad cream fraiche är faktiskt riktigt smart. Hittade idéen i en tidning, smakar typ som grädde. Mumms med jordgubbar ;)

2009-06-25 @ 18:05:09
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0