mera kläder!

Jag hittade en ny hemsida där det säljs kläder, som jag nämde tidigare, CLOEY.SE... Jag gjorde självklart en beställning eftersom jag är såå rik ;) haha... Jag har faktist förvånandevärt mycket pengar kvar FORTFARANDE! Vid detta lag brukar jag vara pank, det är faktist 10e juni! Jag har massa tusenlappar som ligger och väntar på kontot...
Här är iallafall kläderna!

 Den här var inget fynd, den var rätt kass kvalla, känns slarvgjord och satt inge bra över bysten... Den blir kort framtill och längre bak... Kanske passar plankor ;)

 Den här klänningen var värd varenda krona, den sitter bra och jag längtar tills jag kan använda den :) I helgen? :) Det är någon typ av vadering för pattarna så man behöver inte ha BH om man inte vill :)
Här är en korsett jag köpte som också är rätt bra, men kanske inte värt 400 kr... Men, man behöver inte ha någon BH och den sitter rätt bra!

Nu är rasten slut, jag ska på husmöte... :(


Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej men se man på! Du fcik dina kläder i alla fall :) synd bara att den rutiga var kass!

2009-06-10 @ 19:06:00
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0