Wohho!

Min kära telefon är tillbaka. Ska hämta ut den på ICA snart! Weeiiii!!!! Har redan laddat minneskortet med nya låtar och en ny sms-signal. En prutt. Mycket moget Viktoria. haha...
Barnen på dagis börjar påverka mig på ett mindre positivt sätt tror jag... man blir som man umgås! Det är ett helt gäng i kissochbajsåldern ;)

Imorse var jag trött. Öppnade på fritids 05.55 och det blev ganska sent igår kväll. Jag var hos Linda och gjorde en video av massa partybilder från i somras, som vi tänkte underhålla gänget med på lördag. Det tog ett tag innan jag kunde slita mig från videoskapandet, och självklart var det saker att ordna hemma också innan man fick sova, bla. tvätthängning!
Så imorse vaknade jag 05.15, som jag ställt väckarn på. Slog av den. Kom på att jag ville snooza istället så jag tänkte snabbt trixa till väckarn på 05.25, men något fel gjorde jag eftersom väckarn inte ringde. Man ska inte fippla på väckarklockor, speciellt inte så tidigt på morgonen... Vaknade i panik kl 05.43, skyndade mig iväg. Var ju tvungen att promenera dit eftersom Erik inte fått ordning på sina bromsar ännu.

Erik har gjort illa sig i axeln, kan vara någon inflammation eller något, han har inte sovit något i natt. Idag testar han ipren och zon. Hoppas det fungerar, annars får han åka till vårdcentralen imorgon... Vore synd om han inte kunde köra på skoterfolkracet!


Oj vad jag saknar Inez..... Gosegumman, hon måste hem på lördag.. Lånade ju ut henne till mamma och syrran som absolut ville låna henne... Pappa var skeptisk, men nu vill han inte ge tillbaks katten hehe... Everybody loves Inez.


Nu kl 19.00 ska vi till Eriks pappa och titta på hockey... Skellefteå vs något lag...
Så, nu ska jag göra mig klar så vi hinner förbi ICA och hämta telefonen!! Puuss!

Kommentarer
Postat av: maria

Now nobody loves Inez. Inez is on the run....../mor

2009-03-05 @ 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0