hemlös i höst?

Fick veta ikväll att vi måste flytta till hösten... Hyresvärdens föräldrar ska bo i det här huset :(
Frågan är vart vi ska ta vägen? Vi har ju letat hus ett tag men kännt att vi inte haft någon brådska, utan vi vill vänta på det perfekta huset.. Vi har varit lite desperata några gånger och funderat på att köpa ett "OK" hus tillsvidare... Men det är ju ganska dumt att köpa ett hus vi inte vill bo i... Men nu måste vi ju göra nåt, köpa ett skithus eller trycka in oss i en lägenhet med katt, kattungar och vovven? Huvva, det känns inte nå roligt.. Rambo behöver ju sin hundgård också, den lär man ju inte få ställa upp hur man vill...

Ni får hålla tummarna för att vi får köpa det perfekta huset innan i höst!


Till middag idag blev det kycklingpaj, imorgon ska jag nog göra soppa á la Mia. Ikväll har vi varit och fikat hos Eva och Roland! Nu sitter vi i soffan och myser nyduschade framför TV:n... Tänt några ljus och jag har just målat tånaglarna med en härlig röd färg jag fyndat på HM! Det är Isadoras "Winter Red" som jag köpte för 39 kr :)

Upptäckte idag hur MAGER Rambo är! Han har tappat en hel del päls och under all päls fanns en liten Rambo! Han har sett rätt fet ut, men skenet kan bedra! Nu får vi ge honom lite mer mat, han har ju faktist börjat träna också! Erik har köpt någon ny hundmat som vi tänkte testa, någon högenergimat för hårt arbetande hundar hehe...

Nä nu är det lite myspys, vi måste fundera lite på framtiden.

Puss, kram och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0