Är det inte jul snart?


Jag fyllde år i går och fick bl.a. dessa UNDERBARA julkulor... Jag blev så julsugen att jag åkte på min favvoaffär i Vindeln och köpte lite grejer.. Jag köpte två till olika liknande kulor samt en julklapp till min syster, men dom hon förmodligen inte behöver vänta till jul för att få. Jag kan inte vänta:)



Jag var så klart tvungen att slå in dom :) Jag har köpt papperet på panduro och gjorde en påse av det! Rätt fint tycker jag, och så hängde jag på en av de nytillverkade tagsen :P
Är helt förälskad i naturtråden också som jag köpte på Jula för typ 19 kr...

Jag råkade även köpa en hyacint idag... Men det är så mörkt ute nu! Man måste vara ute i god tid på dagen för att hitta några fina grejer i naturen. På lördag ska jag ordna något fint till denna hyacint :)
Imorgonkväll hinner jag inte heller för då ska min älskling och jag ut och äta!  Men på lördag kommer mamma och då vill man att det ska glänsa här hemma, städat och fint ska det va:)

Våran kaffeburk fick en liten styling idag också.. a´la Christmas!


Men nu hinner jag inte mer, är bjudna på ärtsoppa (pannkaka för min del) hos Eriks mormor. Sen kommer våra kompisar hit och ska fika!

Men kan tipsa om en sak till... Som Camilla tipsar om på sin blogg... Hemmagjord massageolja! Busenkelt! Olivolja och doftolja. KLAAART! I en fin flaska med en fin etikett...Ahhh, ljuvligt.
Ska definitivt provas på, men jag har ingen flaska jag är villig att offra ännu... Tror jag iallafall...

Kommentarer
Postat av: Vero

Jag har faktiskt gjort massageolja själv, just av olivolja, vill man vara ännu "lyxigare" så är mandelolja att föredra. Men olivolja är suveränt för händerna, naglarna mår toppen.

2009-11-19 @ 16:29:28
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com
Postat av: camilla

Åh så fint du har det :) Måste se allt fint i helgen!

2009-11-19 @ 16:47:12
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0