Bara måste...

...lägga in en bild till!
Har just kommit hem från jobbet och ska strax hoppa in i duschen.
Men, måste bara visa vad jag gjorde igår.
Jag ahr ju velat fixa och göra fina disktrasor men har inte köpt material ännu.. Men fick en snilleblixt då jag satt i soffan. Tog fram våra fula wettextrasor och en permanent penna.
Bättre än innan iallafall, och detta kan alla göra hemma :)



Så småning om ska jag göra detta på riktigt! Men jag kunde inte hålla mig, var tvungen att tvärprova igårkväll innan jag gick och la mig...

Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: camilla

Smart att använda en mall :) Måste prova! har köpt vita trasor men har inget material..Men en permanent penna funkar säkert :) får hem och prova!

2009-11-20 @ 22:07:07
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0