Etiketter




Rosor, Jul, vanilj, young (kom inte på något namn, tänkte använda en ungdomlig fräsch parfym i den) och apelsin.
Så fem varianter har jag planerat, ska prova idag och se hur det går :)


Jag köpte ju "Distressed Ink" i veckan, vilket visade sig vara ett kanonköp, tipsar alla om att köpa det! Alla kanter är gnuggade och ser sååå snyggt ut. Nu jäklar ska jag göra etiketter! Men jag skulle vilja ha en sån där hålslagargrej. Får kanske låna hem en från jobbet. Men jag vill ha en egen!

Idag ska jag packa pysselväskan och fara ner till Linda och pyssla lite. Jag måste via ICA och köpa bikarbonat också, massor :)


Förresten, jag är lite nyfiken på vilka som läser det jag skriver, så ge gärna en kommentar någon gång! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, jag läser :)

2009-11-01 @ 12:26:56
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: maria

Hej.

de e fassan...

Snyggt jobbat!

2009-11-03 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0