Lådor

Jag har testat göra lådor med hjälp av mallen som fanns i Allers julmagasin...  
Så här blev mina!

Sedan tänkte jag knyta runt röda typ sidenband (passande nu till jul), men jag har beställt något liknande och hoppas att det kommer imorgon :)


Den här lådan blev inte riktigt perfekt först. Råkade göra en bit lite för kort (att man aldrig kan hålla sig till instruktioner...?) så istället för att ha den yttersta biten utanpå så valde jag att stoppa in den i asken! Blev fint tyker jag... Jag satte även dit en julkramssämpel som en liten överaskning när man öppnar lådan :)


Gjorde även en liten enkel påse med min favoritstämpel...


Kommentarer
Postat av: Camilla

ÅH!!! Fy vad duktig du är! :D

2009-11-11 @ 19:19:29
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Magda

Hej hej

Kom just in på din blogg igen :)

Måste säga att jag som inte läst den på ett tag blev riktigt chockad trodde inte att "PartyVickan" gjorde så här mycke fina pyssel saker. Helt otroligt vad mkt fint du gjort! Nu blev jag väldigt pyssel sugen så när bjuder du mig på pyssel kväll så jag kan få lite tips ;) Hoppas allt är super bra Kram Kram//Magda

2009-11-11 @ 23:17:44
URL: http://liisdotter.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej igen!



Jag har barn mellan 3 och 5 på min avdelning, men är mammaledig sedan i augusti. Skönt nu när mina kollegor tog emot det 24:e barnet...

2009-11-12 @ 15:20:03
URL: http://pysselinas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0