Nu är det okej att julpyssla.

Tycker jag. Jag har hört många som till och med julpyntat hela huset, satt upp julgardiner osv.. Så nu är det okej att börja, fast jag gör det nog i liten skala till att börja med :)

Idag hann jag ut i ljuset iallafall! Plockade in mossa, pinnar, smågranar och björkris.



En liten gran får stå i vardagsrummet och lukta gott. Här hamnade glasburken jag köpte på loppis :)



I hallen hamnade den andra granen. Funderar på att göra något gulligt med den sen, hänga dit något.. Men jag vet inte riktigt vad ännu.



Jag har skapat ett hem till julens första hyacint också.

Inspirerad av min kära mamma så satte jag dit ståltråd med pärlor lite kors och tvärs. VACKERT!


Nu får den pryda micron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0