Vinterkrans

Denna jul/vinter får hålla till godo med en krans gjord av björkris!
Jag gjorde först en krans som jag band med ståltråd. Sedan tog jag fram färgburken och en kökssvamp och gick ut på balkongen och målade genom att dra svampen på ovansidan... Kvistarna som stack ut drog jag lite extra på så de skulle vara helt täckta. När den torkat lindade jag ett varv med ståltråd och pärlor!
Sedan tog jag även lite glitterlim och kletade på lite här och var så det ska gnistra lite extra på vissa ställen :)




Några av pärlorna har jag fått av mamma och några köpte jag från Pysselgrottan som jag nämnt tidigare...

Jag är rätt nöjd och har hängt den i naturtråd på en vägg i hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0