Bye bye Charlie.

Vi har bestämt oss för att ge bort Charlie.. Men jag vill inte ge bort honom till vem som helst och dom som vi ville ge bort honom till verkar inte allt för sugna längre.. Han är ju trots allt typ 17 veckor... om inte mer?

Så idag tänkte jag lägga ut en annons på blocket...



Stackarn är livrädd för att vara ute, men han måste lära sig så jag slängde ut honom en stund...
Efter ett tag kom grannen och knackade på och sa att en liten katt satt och jamade för fullt här ute, hehe Challe... Han är världens djurvän våran granne. Så jag frågade om inte han ville ha honon.. Nä, sa han. Men sen ändrade han sig och sa, menar du allvar? Jag tar honom! Då kan hans "nya" äldre hund få sällskap :)

Kan det bli bättre? Grannen tar över Charlie, som dessutom är djurvän :) Weeeiii! Lycka! Då blir vi av med honom, men ändå inte :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej men lilla charlie. Varför ska ni ge bort han? :(

2009-10-05 @ 19:42:04
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0