Inspiration

Jag och Linda ska pyssla på söndag och jag letar över hela internet efter inspiration. En kul sak jag hittade var att göra fina disktrasor! Inspirationen kommer från denna sida.
Jag ska köpa vita disktrasor och en svart textilpenna! Sen är det bara att skapa!

Hittade tips på andra sidor om vad man med kan göra.. Ex, måla på ett färskt löv och sedan trycka mot trasan... Vill man inte måla direkt på trasan kan man göra egna schabloner.. Eller så kan man skriva något på dem... "Gråt inte över spilld mjölk" eller något hehe...
Jag blev så mycket inspirerad iallafall..

Ska till vännäs på torsdag, till Hem & Hobby. Hoppas de har sånna pennor.

Jag ska även köpa grejer för smyckestillverkning! Nu är jag taggad, ska ta mitt pyssel till högre höjder!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag betsällde hem ett par från paduro, men har fortfarande inga pennor eller färg..får fixa det :)

2009-10-28 @ 11:03:30
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0