Nya ting

Jag fick en trevlig överaskning idag då jag hämtade in posten! Mamma hade skickat ett paket till mig och i paketet låg ett paket :)



En emaljskylt som får pryda hallen i väntan på ett hus. Då ska denna skylt sitta utomhus!
Tack mamma!!!!

Det är ju den 27:e idag, alltså löningsdag för vi kommunalanställda... Detta resulterade i, som vanligt, ett köp.
Jag var in på min favvoaffär i vindeln, en blomaffär som har bra mycket mer än blommor! Hittade en väldigt fin ljuslykta som ser rätt gammal ut... Det blir läckert mönster på väggen samtidigt som den kan rädda djurens svansar... Man har blivit lite nervös att dom ska brinna upp när de passerat pallen tidigare.. Safty first;)






(Någon är på väg hit nu och ska kolla på Toyotan... Håll tummarna för att den blir såld!!)


Kommentarer
Postat av: maria

Hej Viktoria! Fin lykta! Hoppas att du har det bra där borta i inlanne.....HAHAHA! Har du åkt skidor än?/KRAM/mor

2009-10-27 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0