Jultidningar

Sommaren verkar vara slut för nu börjar jultidningsförsäljningen.
Jag beställde iallafall en bok om matsvampar till mig själv, det är på tiden att jag lär mig. Älskar svamp men har ännu bara lärt mig karljohansvampen haha..
Till Erik köpte jag en älgjaktsfilm. Vet inte riktigt vad det var, men det får väl bli en överaskning.. Kan inte motstå att köpa något när två söta flickor står i dörren :)



Alltid när jag varit sjuk så känner jag mig så jäääkulst äcklig! Står där svettig i mina njukisbrallor, mascaran har fallit ner till kinderna och håret saknar frisyr..
När jag börjar friskna till så brukar jag alltid ta en låång dusch, ta på mig något snyggt, smink, parfym och fixa håret. POFF så blev man helt frisk på 60 minuter. Idag lyxade jag på med en hårfärg dessutom.
Härmed förklarar jag mig själv F R I S K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0