Kort med hemmagjord pappersblomma!

Jag har varit lite uttråkad idag och bestämde mig för att göra ett grattis kort så man har något i lager... Men det blev ett tackkort också..









Men jag blev lite irriterad över att jag inte hade massa olika blommor i olika färger, så jag testade göra en egen!



Jag klippte tre fula blommor (slarvigt ojämna) och sedan rullade jag ihop ett blad i taget, sedan rullade jag ut dom igen. Sen var det bara att limma fast dom på varann. Detta kommer jag nog göra om, lätt att matcha de andra färgerna och det gjorde ingenting att jag slarvade :) Syns knappt eftersom dom är ihoprullade...

Synd bara att man aldrig använder tackkort haha... får väl tacka någon för något :)

Kommentarer
Postat av: Vero

Hur snyggt som helst och du kan vara helt säker på att en likadan blomma INTE sitter på något annat kort.



:o)



Hoppas allt är bra med dig!

2010-04-22 @ 21:52:03
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0